Silahkan Klik anda akan terhubung ke friensdterku
Link Memperoleh Uang Tambahan

Saturday, March 17, 2007

Love Expression Part 2

Ungkapan Cinta Part 2

My heart will goon.
Hatiku takkan pernah berubah.

I feel as if I’m not fit to live anymore without you.
Aku merasa seakan-akan tak layak lagi hidup tanpamu.

I’m going to miss you when you’re gone
Aku akan merindukanmu bila kau tiada disisiku.

I miss you like crazy.
Aku tergila-gila kepadamu.

You are all that I need.
Kau adalah segalanya bagiku.

You’re the most beautiful girl in creation I dream.
Kaulah gadis tercantik yang kuimpikan.

My mind is made up.
Pikiranku sudah mantap.

I must be faithful to the last.
Aku akan setia hingga akhir hayat.

But your heart is gone by the way.
Tapi hatimu pergi entah kemana.

I am broken hearted.
Aku lagi patah hati.

You affected a liking for me.
Kau pura-pura suka padaku.

I am closely related with you
Aku tak dapat dipisahkan denganmu.

Don’t love me just for fun.
Jangan mencintaiku hanya sekedar untuk iseng.

I fail in loving live.
Aku gagal dalam kehidupan cinta.

I am in my longer long tear sadness.
Aku berlinang duka berkepanjangan.

I accept your adoration from the botton of my heart.
Ku terima cinta sejatimu dari lubuk hatiku.

Interspective of how you fel me,…
Terlepas dari bagaimana perasaanmu padaku,…

An aura of honesty surrounded your eyes.
Pancaran sinar kejujuran meliputu matamu.

The lure of yours is smile.
Daya pikatmu adalah semyuman.

Accept me for what it’s worth.
Terimalah aku apa adanya.

No comments: